4 Eylül 2022 Pazar

Gurbetçi Mustafa Göktaş; “Yaşadığım gurbetçilerin çilesi”

Gurbetçi Mustafa Göktaş; “Yaşadığım gurbetçilerin çilesi”
Gurbetçi Mustafa Göktaş, Antalya’nın Manavgat ilçesinde 2019 yılında tatillerini geçirmek amacıyla konut aldı. Konutunun eksiklerini tamamlamaya 2021 yılında parasını peşin ödediği mikro dalga fırın teslim edilmeyen Mustafa Göktaş suç duyurusunda bulundu. Mustafa Göktaş, “Bu benim yaşadığım gurbetçilerin çilesi. Kendi ülkemde ve kendi vatanımda çok mağdur durumdayım. Daha kötüsünü de söyleyebilirim ama ben az söyleyeyim siz çok anlayın” dedi.

Almanya’da yaşayan evli ve 3 çocuk babası Mustafa Göktaş, arkadaşlarının tavsiyesine uyarak 2019 yılında Manavgat’ın Ilıca Mahallesi’nde bulunan bir sitede konut satın aldı. Konutta gerekli tamir ve bakımı yaptıran gurbetçi Göktaş, ardından yaşanan koronavirüs salgını sebebiyle uzun bir süre Türkiye’ye gelemedi. Uçuşların açılmasıyla birlikte 2021 yılının Mart ayında Ilıca’ya gelen Göktaş, eksik olan ihtiyaçlarını tamamlamak için Manavgat’ta bir mobilyacıdan 12 sandalyeli büyük bir yemek masası ve mikrodalga fırın satın alarak hepsine toplam 15 bin lira ödeme yaptı.


ÖDEDİĞİ PARAYI DA ALAMADI


Mobilyacı masa ve sandalyeleri ertesi gün getirirken, mikro dalga fırını getirmedi. Sürekli olarak oyalanan gurbetçi Mustafa Göktaş, Almanya’dan Türkiye’ye geldiği her zaman mobilyacıya giderek mikro dalga fırını sordu. Bir süre sonra mobikyacının kendisine fırını vermeyeceğini anlayan Göktaş, fırın için ödediği 2 bin 500 lirayı istedi. Ödediği parayı da alamayan Göktaş, Manavgat adliyesine gelerek, mobilyacıdan şikayetçi oldu.


‘ANLATTIĞI HİKAYELER BİR TÜRLÜ BİTMEDİ’


Adliye çıkışında açıklama yapan Mustafa Göktaş, “Uzun zamandır Almanya’da yaşıyorum. Burada, Ilıca’da ev aldım. Ev aldığım için mobilya lazım oldu. 12 sandalyeyle birlikte büyük bir masa ve mikro dalga fırın aldım. Mobilyacıda ürünleri seçtik, masayı sandalyeyi getirdi, ‘Ben yarın yada öbürsü gün mikro dalga fırını getireceğim’ dedi.  Üzerinden 1.5 sene geçti. Telefon açtığım zaman bana, ‘benim ölüm var, dirim var, ben kaza yaptım. Ben şunu yaptım, yok bunu yaptım’ diyerek bana hergün yeni bir hikaye anlattı. Bu hikayeler bir türlü bitmedi” dedi.


‘BENİ HEP OYALADI’


Almanya’dan Manavgat’a 1 hafta önce geldiğini belirten Göktaş, mobikya mağazası sahibinin kendisini sürekli oyaladığını anlatarak, “Ben, ona ‘Benim paramı iade edin, Faizini de istemiyorum. Yada bana bir mikrodalga verin’ dedi. Bana, ‘Ben mikrodalga veremem. Pandemi vardı, pandemi nedeniyle mikro dalga fırınlar çıkmıyor Türkiye’de’ dedi. Bende ‘Eğer mikrodalga fırın çıkmıyorsa o zaman Türkiye batmış’ diye tepki gösterdim” diye konuştu.


‘BENİM YAŞADIĞIM GURBETÇİLERİN ÇİLESİ’


Gurbetçi Mustafa Göktaş yaşadıklarını şöyle anlattı:

“Kendi paramı almak için hergün yalvarıyorum, yakarıyorum. Bir gelişme yok. Baktım olacak gibi değil. Bir türlü yol bulamadım en son adliyeye şikayet ettim. Bu benim yaşadığım gurbetçilerin çilesi. Kendi ülkemde ve kendi vatanımda çok mağdur durumdayım. Daha kötüsünü de söyleyebilirim ama ben az söyleyeyim siz çok anlayın.

Mobilyaları 31 Mart 2021’de aldım.. Odur budur bu adamın peşinde dolanıp duruyorum. Burada tanıdıklarım, arkadaşlarım var; onları araya koydum; onlar geldi, rica etti. Bir türlü bu adamı yola getiremedik, ne mikrodalga fırını alabildim ne de verdiğim parayı”
https://bit.ly/3wXZmtk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder