8 Eylül 2022 Perşembe

Serap Turfan'ın hikayesi Müge Anlı'ya damga vurdu! Aşkına inandı 350 bin lira dolandırıldı

Serap Turfan'ın hikayesi Müge Anlı'ya damga vurdu! Aşkına inandı 350 bin lira dolandırıldı

Yeni sezona iddialı bir giriş yapan Müge Anlı ile Tatlı Sert'te gündeme gelen dolandırıcılık hikayesi duyanları şaşkına çevirdi. Kendini 'Kubilay' olarak tanıtan Emrah Özdemir tarafından 300 bin lira dolandırıldığını ileri süren 47 yaşındaki Serap Turfan sesi titreyerek yardım istedi.

Gündüz kuşağının fenomen programı "Müge Anlı ile Tatlı Sert" hafta içi her gün birbirinden ilginç konu ve konuklarla izleyenleri ekran başına topluyor. Son olarak kendini 'Kubilay' olarak tanıtan Emrah Özdemir tarafından 300 bin lira dolandırıldığını anlatan 47 yaşındaki Serap Turfan hikayesiyle izleyenlerin ağzını açık bıraktı.

Müge Anlı ile Tatlı Sert

İstanbul'da yaşayan 47 yaşındaki Serap Turfan, kendisini 'Kubilay' olarak tanıtan ve iş adamı olduğunu söyleyen Emrah Özdemir'e aşık olduğunu ve bunun sonunda borç batağına saplandığını anlattı. Serap Turfan'ın hesaplarından 'Canım erkeğime ödeme gönderiyorum', 'Borç ödemem', 'Dolar ödemem' yazarak kendi hesabına para gönderen Özdemir'in tamamen yalan üzerine bir ilişki kurduğu ortaya çıktı. 

Serap Turfan

"KENDİNİ İŞ ADAMI OLARAK TANITTI"

Vaatlere kandığını ve büyük bir üzüntü duyduğunu dile getiren mağdur kadın şöyle konuştu:

"Benden tablo almaya geldi. Kendisini 'Kubilay' olarak tanıttı. Büyük bir aileden olduğunu söyledi. 1 Ağustos'tan önce tanıştık kendisiyle. Benden tablo almaya geldi. Ondan sonra benimle diyaloğa geçmeye çalıştı. Ben onu reddettim konuşmalarımda. 'Müsaade edin bana ben sizi mutlu edeyim.' dedi. Kendini iş adamı olarak tanıttı. Beni kendine çekti güzel laflarıyla. 'Sana iş yeri kuralım, burayı devret' dedi" 

"BEN SENDEN SEVGİ İSTEDİM"

Zaman ilerledikçe erkek arkadaşının kendisine "İşyeri açacağız ya. Kredi çekelim ben bunu bir hafta sonra kapatırım" şeklinde baskı yaptığını ileri süren Turfan "Ben sonrasını hatırlamıyorum. Ne verdi bana bilmiyorum. Telefonumu istedi, verdim. Girdi hesaplarıma. Tabancası da var yanında. Ben korktum ister istemez. Bütün hesaplarımı sıfırladı" diye konuştu. Konuşurken sesi titreyen Turfan, aşk sandığı şeyin bir anda kabusa dönmesini "Ben senden ne istedim? Sevgi istedim. Kafamı yaslayabileceğim bir sevgili, anne, baba, erkek arkadaşı istedim" sözleriyle ifade etti. 

Müge Anlı ile Tatlı Sert Serap Turfan

İçine düştüğü durumdan kurtulmak için soluğu Müge Anlı'da alan Turfan, Özdemir'e seslenerek "Bankayla gittim konuştum. Şu an bir şey yapamayız dediler. Çaresiz kaldım. Hiçbir şeyim yok. Neyi veriyorum. Eğer vicdanı varsa, gerçekten adam gibi adamsa gelsin beni bu mağduriyetten kurtarsın" dedi.

Müge Anlıda dolandırıcılık hikayesi


https://bit.ly/3qjLnKr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder