27 Ocak 2022 Perşembe

İstanbul’a gitmeyen Manavgatlı çiçekçiye trafik cezası
Manavgat’ta çiçekçilik yapan Naim Demirtaş’a İstanbul’a gitmediği halde trafik cezası uygulandı. Naim Demirtaş, ödediği cezanın iptali için Manavgat’ta mahkemeye başvurdu

Antalya Manavgat’ta çiçekçilik yapan Naim Demirtaş’a 3 Ocak’ta İstanbul Avcılar Ispartakule Caddesi’nde trafik ekiplerinin ‘dur’ ihtarına uymadığı ve ters yönden gittiği iddiasıyla toplam 623 liralık 2 ayrı trafik cezası tutanağı düzenlendi. Geçen 18 ocak günü ceza tebligatının posta kanalıyla kendisine ulaştırılması üzerine Naim Demirtaş, yetkilileri arayarak, bahsedilen tarihlerde İstanbul’a gitmediğini ne yapması gerektiğini sordu. Kendisine, ‘Önce cezayı ödeyin, ardından mahkemeye başvurun’ tavsiyesi üzerine vergi dairesine yüzde 25 indirimiyle iki ayrı ceza için 467,25 lira ödeyen Demirtaş, ardından ödeme dekontlarıyla birlikte Manavgat adliyesine giderek trafik cezasına itiraz etti.

MAHKEMEYE İTİRAZ ETTİ

Adliye girişinde gazetecilere açıklama yapan Naim Demirtaş, “İstanbul’da Ispartakule Caddesi’ne hiç araçla gitmediğim halde orada, ‘Dur ihtarına uymamak ve ters yönden gitmek’ suçundan trafik cezası yemişim. Şimdi adliyeye bu cezaya itiraz etmeye gidiyorum” dedi. Ceza tutanaklarının Avcılar İlçe Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Büro Amirliği tarafından düzenlendiğini belirten Demirtaş, “Trafik cezası 1 hafta önce uygulanmış Ben o tarihlerde İstanbul’a da gitmedim. Bende şaşırdım kaldım, İstanbul’a gitmem gelmem yok. Trafik cezası Avcılar Trafik Denetleme Büro Amirliği’nden geliyor. 623 lira trafik cezası gelmiş. ‘Ödemesini yapın itirazı öyle yapın’ demişlerdi. 467,25 kuruş ödeme yaptım indirimli olarak. Şimdi de cezaya itiraz edeceğim” dedi.
https://bit.ly/35ulPDl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder