21 Ocak 2022 Cuma

Jandarmadan öğrencilere ‘Kesişme, İyi ki Varsın Eren’ sürprizi
Antalya İl Jandarma Komutanlığı’nca yürütülen ‘Trafikte Okul-Jandarma El Ele Birlikte Güvenli Geleceğe’ projesi kapsamında İbradı ve Akseki ilçelerindeki 75 öğrenci ‘Kesişme, İyi ki Varsın Eren’ filmi izledi.

Antalya’nın Akseki ve İbradı ilçelerinde eğitim gören ve sosyal faaliyetler konusunda kısıtlı olan öğrenciler için İl Jandarma Komutanlığı Trafik Şube Müdürlüğü ile Akseki ve İbradı jandarma komutanlıkları tarafından sosyal aktivite gerçekleştirildi. Aileleriyle birlikte Akseki ve İbradı’da yaşayan ve sinemaya gitme imkanı bulunmayan Akseki Şahinler Anadolu Lisesi ve İbradı Nefise Yılmaz İpek Ortaokulu’ndan 75 öğrenci belirlendi.

Antalya İl Jandarma Komutanlığı’nın 2021 yılında yürüttüğü ‘Trafikte Okul-Jandarma El Ele Birlikte Güvenli Geleceğe’ projesi kapsamında tespit edilen 75 öğrenci okullarından jandarma araçları eşliğinde servislerle alınarak Manavgat’a geldi. Manavgat’ın dünyaca ünlü Side turizm bölgesinde yemek yiyen öğrenciler ardından hep birlikte ‘Kesişme, İyi ki Varsın Eren’ filmini izledi. Filmin ardından öğrenciler, kendilerine böyle bir imkan sağladıkları için jandarmalara teşekkür etti.

Şahinler Anadolu Lisesi 9’ncu sınıf öğrencilerinden Damla Ersoy, Akseki’nin küçük bir yer olduğunu ve ‘Kesişme, İyi ki Varsın Eren’ izleme şanslarının olmadığını belirterek, “Biz bu filmi sosyal medyada çok fazla görüyorduk. Merak ediyorduk. Jandarma ağabeylerimiz bizi bu filme götürmeye karar verdiklerini söylediklerinde izleyeceğimiz çok heyecanlandık. Bugünün hayalini dün gece kurduk. Jandarma ağabeylerimize teşekkür ederim” dedi. Ersoy, ‘Kesişme, İyi ki Varsın Eren’ filmini izlemeye başladıklarında neler olduğunu anlayamadık ama filmde zaman ilerledikçe yaşanan zorlukları gördüklerini hatta yaşadıklarını söyledi.

Öğrencilerden Mehmet Ali Mengilli’de filmi çok merak ettiğini söyleyerek, “Aslında Eren’i çok merak ediyordum ‘acaba nasıl biri?’ diye. Bizi bu filme götüreceklerini öğrenince öyle heyecanlandım ki, arkadaşlarımla tüm gece bunu konuştuk. Uyumadık hatta. Şu anda duygularımızı kelimelerle ifade edemiyoruz. Filmde beklentilerimi çok yüksek tutmamıştım ama izlerken öyle duygulandım ki, ağlamamak için kendimi zor tuttum. Sanki orada o olayların hepsini ben yaşıyormuşum gibi hissettim” dedi.
https://bit.ly/3ItoMSX

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder